Klubbens självklara mötesplats! Här kan du innan eller efter du spelat, avnjuta något från vårt välsorterade sortiment. Mellan kl. 11:00 – 14:00, mån-fre serveras dagens lunch som erbjuder allt från olika sallader, pasta eller varma smörgåsar, allt naturligtvis hemlagat på råvaror av högsta kvalitét av vår egna kock, Jack. Varje vecka erbjuds dessutom den populära ”veckans tips” som brukar vara något utöver det vanliga! Hela sortimentet går naturligtvis att ta med hem om så önskas! Två gånger per år erbjuder Jack en fantastisk populär brunch som du inte vill missa, håll utkik i kalendariet för när nästa brunch går av stapeln!

Den stående menyn som serveras i Bistron, utöver detta så serveras det ”veckan tips” som presenteras varje måndag!

Vår mysiga bistrodel

Här kan du avnjuta något gott att dricka eller äta efter ditt pass!

I den mysiga loungedelen, är alltid tv:n på som visar aktuella tennismatcher från ATP eller WTA-touren!